top of page
Search

איך תצלחו את מעבר הדירה עם חיוך על הפנים ולא עם לשון בחוץ

לרובנו מעבר דירה היא חוויה קשה , אנחנו לא יודעים מאיפה להתחיל לארוז, מה כדאי ראשון ומה אחרון , מה חשוב ומה פחות ,האם לארוז הכל מראש או לחכות לרגע האחרון ? האם לארוז בשקיות / מזוודות ואולי סלים ? עם מה כדאי לארוז תכולה שבירה…(עיתונים או אולי בגדים ישנים) ? ואיך עושים את זה בכלל ? איך אורזים נכון ביעילות כדי שכל התכולה תגיע בשלמות לבית החדש ?

אי הסדר שיתחולל בבית גורם לכם לחצים ועצם המחשבה על התהליך המורכב גורמת לכם לייאוש. אני בהחלט מבין שהתהליך רגיש , מורכב,עמוס בטרדות ובחששות… אך במקום שתתמודדו עם האתגר הזה לבדכם , תאבדו ימי עבודה ותאלצו לקחת ימי חופש מיותרים , תשבשו את שגרת היום ,תתרוצצו לחפש ארגזים וחומרי אריזה ,תהיו חרדים לשלמות החפצים ,תבקשו עזרה מההורים לשמור על הילדים , תבזבזו את הזמן היקר שלכם כאשר יש לכם דברים חשובים אחרים לעשות, תגורו בבית שארזתם כ"כ הרבה זמן מראש ותרגישו שאתם חיים במחסן …במקום כל זה… יש דרך קלה יותר לעבור דירה

אריזת בית לא חייבת להיות כאב ראש ! חפשו לכם חברת אריזה מקצועית שתעזור לכם לעבור דירה בקלות ובמהירות וללא כל מאמץ מיותר…היא תדאג להכל ותעשה את כל העבודה בשבילכם …

חברת אריזה איכותית תארוז את ביתכם בסבלנות , מקצועיות, רגישות והקשבה רבה. האריזה הינה אריזה כוללת לחדרי המגורים, שטחי האחסון , מטבח , סלון ומחסן וכל דבר אחר שאתם צריכים לארוז . האריזה כוללת שימוש בניירות עטיפה ואריזה לבנים ונקיים המיועדים במיוחד למעברי דירה , ניילוני בועות ואת כל חומרי האריזה הדרושים כדי שכל החפצים שלכם החל מהבגדים בארונות ,כלי המטבח השבירים וחפצי הנוי בסלון יגיעו בשלמותם בצורה ראוייה לביתכם החדש תוך אריזה מוקפדת ותשומת לב רבה לכל פריט ופריט .


שירות מצויין יעניק לכם את הרוגע והשקט במחשבות, יוריד את הדאגות והלחץ , חברת האריזה תשמע מה חשוב לכם ,מהן ההעדפות שלכם וכמה אתם רוצים להיות מעורבים בתהליך.

מכאן ... "תנו להם את המושכות" כדי שתהייה לכם חווית מעבר לבית החדש קלה פשוטה ונעימה .


ומה אתם צריכים לעשות ?? …. רק לשבת ולנוח ולהנות מהיום …


2 views0 comments
bottom of page