top of page
Search

? איך הגעת לזה

בכל פעם שאני מגיע ללקוחות לאריזה או סידור בית ,תוך זמן קצר נשאלת השאלה שנשאלת כל פעם מחדש בסקרנות ובציפייה דרוכה לדעת ולהבין : איך הגעתי למקצוע הזה ???


כולם תוהים מה מביא בנ"א מין השורה לעסוק במקצוע שנראה לפעמים כ"כ מוזר ולרוב הוא הסיוט וחלום הבלהות של כל אחד ,מקצוע שלא נלמד בשום מכללה / אוניברסיטה אבל נחוץ ומבוקש בכל בית .אז מכיוון שאני מספר את זה כ"כ הרבה פעמים , אמרתי לעצמי … למה שאני לא יספר את זה כאן לכולם ? בואו ואספר לכם איך באמת הגעתי לתחום ….


אז ככה…

מאז שאני זוכר את עצמי ,תמיד היו חשובים לי סדר ואסתטיקה ,אצלי כל דבר היה תמיד מסודר ומאורגן - קשה היה לתפוס אותי בבלאגן. תמיד ידעתי להפוך כל מקום לנעים יותר ולכזה שהרבה יותר כיף לשהות בו.


לאחר יותר מ 20 שנה שהתעסקתי בשירות ומכירות במגוון תחומים ואהבתי מאוד לעבוד עם אנשים מצאתי את עצמי ללא עבודה. שאלתי את עצמי : איך אני ממציא את עצמי מחדש ? מה אני יודע הכי טוב לעשות ? במה אני מוכשר ? איך אני יכול לעזור לאנשים בעולם הזה , להנות מהעשייה וגם להתפרנס בכבוד ? או אם תרצו : איזה בשורה אני יכול להביא לעולם ?



בנקודה הזו הקמתי את אריזה נעימה, הבנתי שעם כל הכישורים והכשרונות שלי בתחום הסדר וארגון הבית אוכל לעזור להמון אנשים לעבור דירה בקלות ובנוחות ובצעדים פשוטים אצור להם מהפך בסדר וארגון הבית בכלל חדרי השינה , המטבח ,הסלון ובכל מקום אחר בבית


בית מסודר ומאורגן משרה על אנשים תחושה של רוגע ושלווה, מפיג לחצים ורעש בעיניים ,מונע בזבוז של כסף מיותר ומשפר את איכות החיים מקצה לקצה כך שבאופן מיידי מורגשת הקלה בהתנהלות היומיומית, והאווירה והתחושה פשוט הופכים מצויינים.


לאחר שהבחנתי שאני באמת עוזר לאנשים ,מעניק להם תחושת הקלה רבה , שמחה וחיוך מקצה לקצה , הבנתי שזה מה שאני באמת רוצה להמשיך ולעשות . חוות הדעת הרבות , הפרגון והאהבה הגדולה שאני מקבל מהלקוחות שלי ששבים וחוזרים אלי מספר פעמים גורמת לי לניצוץ בעיניים


אי אפשר לבקש יותר מזה….





3 views0 comments
bottom of page