top of page
Search

איך לא חשבתם על זה קודם

כולנו עסוקים בשגרת היום , רב הזמן נמצאים בעבודה , טרודים באלף משימות חשובות ואז מגיע היום שבו צריך לעבור דירה. רק המחשבה על האריזה , ההתארגנות וכל המשימות הכרוכות בתהליך עושה לרובנו סחרחורת לא קטנה.


אנחנו מתחילים לארוז את הבית חודשיים מראש עם טיפת הכוח והסבלנות שנשארת לנו לאחר כל היום הארוך והמפרך ומספיקים בקושי למלא ארגז או שניים


למי מאיתנו יש את האפשרות לאבד כל כך הרבה ימי עבודה כדי לארוז את הבית , מה גם שלרובנו אין את המיומנות והסבלנות להתעסק עם המשימה המורכבת הזו . לקוחות מספרים לי שהם שואלים את עצמם , למה הם צריכים את כל זה בכלל ??

מעבר דירה שאינו מתוכנן ומאורגן גורם לתגובת שרשרת בה כל התהליך הופך לארוך קשה ומייגע ולתוצאה לא רצוייה. אריזה בהולה ,חפוזה ולא מאורגנת תגרור אתכם לסחוב לבית החדש את כל התכולה המיותרת והבלתי שמישה שאתם לא צריכים : בגדים מיותרים ,טקסטיל , חפצי מטבח ,ספרים ישנים , מתנות מיותרות שקיבלתם ושלל גרוטאות מהמחסן.

כל אלה יגדילו לכם את כמות הארגזים במידה ניכרת , תכפיל לכם את כמות העבודה המיותרת , תגזול מכם כוחות מיותרים שגם כך לא קיימים במלאי ותעלה לכם בהחלט את עלות הובלת הבית למקום החדש .


ועוד לא דיברנו עם אריזת המטבח …!! זה המקום שכל הלקוחות אומרים שהם הכי מפחדים ממנו , אריזת הכוסות , הצלחות , כלי הגשה כבדים ושבירים מאוד פסלים ואומנות , בשבילם זה ממש מופע אימה !!

הם מספרים שאין להם מושג איך עושים את זה ואיך אורזים את הכל בארגז , מה ראשון ומה אחרון , ממש חרדים שהתכולה תישבר ולא תגיע בשלמות לבית החדש.


על כן , במקום לשבור את הראש ,לבזבז את הזמן היקר שלכם ולאבד ימי עבודה ,מה שאתם צריכים זה חברת אריזה שתארוז לכם את הבית במהירות ובמיומנות ועם תשומת לב רבה ,שתיתן את הדגש על אריזה נכונה של הביגוד ,הטקסטיל ושאר החפצים ושתארוז בקפידה כל פריט ופריט מחפצי המטבח השבירים כך שלאחר מספר שעות הבית יהיה ארוז ומוכן בצורה מושלמת להובלה .


תנו לחברת האריזה לדאוג לכל המשימות הכרוכות באריזת הבית ולכם יהיה זמן לנוח או להמשיך בשגרת יום העבודה שלכם ולהתעסק במשימות החשובות באמת


חשוב לציין שאריזת בית אינה משימה פשוטה כך שאם בחרתם להיעזר בשירות חיצוני , חפשו את הטוב ביותר. אל תתפשרו על נותני שירות שזהו אינו תחום העיסוק שלהם שנותנים שירות "על הדרך" כדי למכור לכם פתרון שלם.


במיוחד בתקופת הקיץ , אני מקבל פניות רבות מלקוחות שהתפשרו על שירות זול באיכות ובעלות מחברות הובלה שעושות גם אריזה "על הדרך" . לקוחות מספרים כי האריזה היתה חפוזה מאוד ובלתי מקצועית , התכולה נזרקת לארגזים מכל הבא ליד ללא שום רגישות וסנטימנטים לחפצים שלהם , הכל מעורבב עם הכל באי סדר נוראי , ארגזים רבים אינם מתאימים בגודלם לאריזה ואלה מלאים בחלקם בעוד שהחיוב ע"פ כמות הארגזים.

אני שפורק ומסדר תכולת ארגזים לאחר מעבר דירה רואה את זה לצערי פעמים רבות …

מכיוון שלא עוברים דירה כל יום - צרו לכם חוויה נעימה , אל תתפשרו על איכות ! אני נוהג לומר ללקוחות שלי שהטעם המתוק של מחיר ושירות זולים נעלם הרבה לפני הטעם המר של אריזה לא נעימה .




10 views0 comments
bottom of page